UAB 'SauguvÄ—'
Įmonės kodas 304471860
Adresas NemunÄ—lio g. 14, LT-42126 Rokiškis
Telefonas +370 614 99199
defas.lietuva
El.paštas: info@languapsauga.lt
DÄ–MESIO! Ieškome aktyvių "DEFAS" prekybos atstovų.
Suteikiame puikias sÄ…lygas ir galimybes.
Prekių grąžinimas
1. Perkant parduotuvėje languapsauga.lt kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Reikia bÅ«tinai susisiekti el. paštu info@languapsauga.lt š anksto neperspÄ—jus ir nesuderinus grąžinimo, prekÄ—s atgal nepriimamos.
Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymÄ….
PrekÄ— turi bÅ«ti nenaudota, su ženklinimo etiketÄ—mis bei originalioje pakuotÄ—je, nesugadinta ir nepraradusi prekinÄ—s išvaizdos.
3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekÄ—jo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekÄ—s naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekÄ—s garantijos laikÄ… galite rasti prekių aprašyme.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybÄ—s prekÄ™, atlikite aukšÄiau išvardintus žingsnius.
5. ParduotuvÄ— įsipareigoja ne vÄ—liau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotÄ… rašytinį atsakymÄ….
TaisyklÄ—s
I. Bendrosios nuostatos
1. languapsauga.lt el. parduotuvÄ— priklauso UAB „SauguvÄ—“: įm. Kodas 304471860, tel.: +370 614 99 199. InternetinÄ—s parduotuvÄ—s (toliau - ParduotuvÄ—) taisyklÄ—s (toliau - TaisyklÄ—s) taikomos Klientui teikiant užsakymÄ… languapsauga.lt ParduotuvÄ—je.
2. languapsauga.lt turi teisÄ™ koreguoti ParduotuvÄ—s Taisykles. TaisyklÄ—s taikomos visiems Klientams užsakantiems šioje ParduotuvÄ—je.
3. Klientas privalo susipažinti su ParduotuvÄ—s TaisyklÄ—mis prieš pateikiant užsakymÄ…. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinÄ™s su TaisyklÄ—mis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymÄ….
4. ParduotuvÄ— neatsako už patirtus nuostolius (materialinius ar moralinius) tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informacijÄ… kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
II. Privatumo politika
1. Klientas, norÄ—damas užsisakyti prekes iš ParduotuvÄ—s, turi užsiregistruoti , įvedant visÄ… informacijÄ… kuri yra nurodoma registracijos formoje. Visi pažymÄ—ti privalomi laukai, yra bÅ«tini tinkamam užsakymo vykdymui. ParduotuvÄ— patvirtina, jog registracijos faktas kartu nereiškia, jog Klientui bus siunÄiami informaciniai pranešimai, išskyrus tuos, kurie bÅ«tini prekių užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti ParduotuvÄ—s informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybÄ— pasirinkti, kad tokie pranešimai jam bÅ«tų siunÄiami.
2. Klientui užsakant prekes, turi bÅ«ti nurodomi prekių pristatymui bÅ«tini asmeniniai Kliento duomenys: vardas; pavardÄ—; adresas, kuriuo bus pristatomos prekÄ—s; telefono numeris; kiti, pristatymui bÅ«tini duomenys. ParduotuvÄ— patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo ir pristatymo tikslais. ParduotuvÄ— įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus ParduotuvÄ—s partnerius, teikianÄius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninÄ—s Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu.Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali bÅ«ti atskleidžiami tik LR teisÄ—s aktuose numatytais atvejais.
3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Klientas patvirtina, jog jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Parduotuvėje. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Pardutuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
4. Klientas, susipažindamas su TaisyklÄ—mis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant ParduotuvÄ—je, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunÄiami iš interneto serverio).
5. Parduotuvė patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijos Klientų asmeninių duomenų apsaugai.
III. Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos
1. Klientas apsilankÄ™s ParduotuvÄ—s internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkanÄias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.
2. Suformavus prekių krepšelį, Klientas (jei jis dar nÄ—ra užsiregistravÄ™s ir prisijungÄ™s prie sistemos) turi suvesti duomenis, bÅ«tinus pasirinktoms prekÄ—ms pristatyti: savo vardÄ…, pavardÄ™, adresÄ…, kuriuo bus pristatomos prekÄ—s, telefonÄ… bei papildomÄ… informacijÄ…, kuri gali bÅ«ti svarbi pristatant užsakytas prekes. ParduotuvÄ— patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisÄ—s aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
3. Toliau Klientas turi pasirinkti vienÄ… iš galimų atsiskaitymo ParduotuvÄ—je bÅ«dų. Kartu gali bÅ«ti pasirenkamas prekių pristatymo bÅ«das ir kaina.
4. Paskutiniame žingsnyje sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinka jo pageidavimus. Klientas turi galimybÄ™ pataisyti klaidas, jei jų yra, prieš išsiunÄiant užsakymÄ…. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimÄ… Klientas nÄ—ra susipažinÄ™s su ParduotuvÄ—s TaisyklÄ—mis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymÄ… bei jame pateiktus duomenis, kitaip, bus laikoma, kad Klientas yra susipažinÄ™s su TaisyklÄ—mis.
5. Klientui patvirtinus užsakymÄ…, ParduotuvÄ— gauna visÄ… informacijÄ… apie jį. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna ParduotuvÄ—. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir ParduotuvÄ—s yra sudaryta sutartis. TaÄiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai ParduotuvÄ— gauna patvirtinimÄ… iš Kliento pasirinkto atsiskaitymo bÅ«do apie atsiskaitymÄ… už prekes.
6. Klientui pateikus užsakymÄ…, ParduotuvÄ—s sistema automatiškai atsiunÄia Klientui elektroninį laiškÄ…, kuriame nurodomos užsakytos prekÄ—s bei Kliento pateikti duomenys.
7. ParduotuvÄ— gavusi pranešimÄ…, jog Klientas atliko mokÄ—jimo pavedimÄ… už padarytÄ… užsakymÄ…, įsipareigoja įvykdyti užsakymÄ….
8. Kliento pateiktas užsakymas saugomas ParduotuvÄ—s duomenų bazÄ—je remiantis Lietuvos Respublikos galiojanÄių teisÄ—s aktų reikalavimais dÄ—l tokių duomenų saugojimo termino.
9. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymÄ…, yra susipažinÄ™s ir besÄ…lygiškai sutinka su visomis ParduotuvÄ—s TaisyklÄ—mis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sÄ…lygomis.
10. Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba.
IV. Garantijos ir prekių kainų nustatymas
1. Kiekvienos ParduotuvÄ—s prekÄ—s savybÄ—s bendrai nurodomos prie kiekvienos prekÄ—s.
2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.
3. Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
4. Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos Eurais.
5. ParduotuvÄ— parduoda prekes, atitinkanÄias užsakyme numatytas sÄ…lygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekÄ—s neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu ParduotuvÄ—s nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trÅ«kumams pašalinti, jeigu tokie trÅ«kumai atsirado dÄ—l ParduotuvÄ—s ar jos vardu veikianÄių treÄiųjų asmenų kaltÄ—s. ParduotuvÄ— per protingÄ…, su Klientu suderintÄ… terminÄ…, trÅ«kumų nepašalinus, Klientas turi teisÄ™ savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.
6. Parduotuvės įsipareigojimai prekių atžvilgiu:
6.1. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes kurios atitinka informaciją nurodytą prie kiekvienos prekės.
6.2. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Parduotuvei.
6.3. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
6.4. ParduotuvÄ— nurodo pristatymo laikÄ… prie kiekvienos prekÄ—s, todÄ—l Klientas, prieš darant užsakymÄ…, turi atkreipti dÄ—mesį į galimai skirtingus pristatymo terminus.
6.5. ParduotuvÄ— įsiparegoja nurodyti visÄ… informacijÄ… susijusiÄ… su preke ir jos pristatymu, bei susisiekti su Klientu tuo atveju, jeigu dÄ—l nepriklausanÄių nuo ParduotuvÄ—s aplinkybių, nepavyksta atitinkamai atlikti pateikto užsakymo.
6.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
V. Prekių grąžinimas
1. Perkant parduotuvėje languapsauga.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Reikia bÅ«tinai susisiekti el. paštu info@languapsauga.lt Iš anksto neperspÄ—jus ir nesuderinus grąžinimo, prekÄ—s atgal nepriimamos.
Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymÄ….
PrekÄ— turi bÅ«ti nenaudota, su ženklinimo etiketÄ—mis bei originalioje pakuotÄ—je, nesugadinta ir nepraradusi prekinÄ—s išvaizdos.
3. Kiekvienai prekei suteikiama tiekÄ—jo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekÄ—s naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekÄ—s garantijos laikÄ… galite rasti prekių aprašyme.
4. Norint grąžinti netinkamos kokybÄ—s prekÄ™, atlikite aukšÄiau išvardintus žingsnius.
5. ParduotuvÄ— įsipareigoja ne vÄ—liau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotÄ… rašytinį atsakymÄ….
VI. ApmokÄ—jimo tvarka ir terminai
1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš ParduotuvÄ—je nurodytų bÅ«du: naudodamasis savo banku internete arba mokejimai.lt sistema.
2. Jeigu klientas pasirinko vienÄ… iš internetinio atsiskaitymo bÅ«dų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisÄ™ reikšti pretenzijas dÄ—l prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymÄ… prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokÄ—jimÄ… už prekes.
VII. Prekių pristatymas
1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo termino prie kiekvienos prekės. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekÄ—s pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisÄ—s reikšti Parduotuvei pretenzijų dÄ—l prekių pristatymo netinkamam subjektui.
5. Klientas, užsakymo metu pasirinkÄ™s prekes atsiimti įmonÄ—s bÅ«stinÄ—je, privalo pateikti asmens dokumentÄ… bei užsakymo kopijÄ…. ParduotuvÄ— savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekÄ— bus paruošta.
6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos trimis būdais:
1) LP Express kurjeris
2) LP Express paštomatai
3) Autobusų siuntomis.
7. PasirinkÄ™ paslaugÄ… LP Express paštomatai, turÄ—site galimybÄ™ iš sÄ…rašo pasirinkti labiausiai tinkantį ar arÄiausiai esantį LP Express PaštomatÄ….
8. Tais atvejais, kai priÄ—mus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nÄ—ra tinkamos prekÄ—s, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai ParduotuvÄ™.
VI. Kitos nuostatos
1. Visi pranešimai Parduotuvei turi bÅ«ti teikiami elektroniniu paštu info@languapsauga.lt arba telefonu Nr. +370 614 99 199.
2. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir ParduotuvÄ—s vyksta valstybine kalba.
Skambinkite tel.:+370 614 99 199